Samen werken
Jij begrijpt als geen ander hoe jouw klanten sneller meer toegevoegde waarde creëren met behulp van je producten of diensten. Maar ben je ook het best geplaatst om op basis hiervan goede content te ontwikkelen? En hoe zet je die content het best in om prospecten en klanten te bereiken? Moet je daarbij helemaal online gaan, of is voor gedrukte content ook nog een rol weggelegd in je marketingaanpak?
Dat zijn vragen waarbij The Write Mind je kan helpen en waarbij heel nauw met jou wordt samengewerkt. Dat niet enkel om via een marketingaanpak op maat je content marketing plan uit te werken, maar ook om er concreet invulling aan te geven. Dat begint bij solide copywriting in het Nederlands of Engels, maar omvat evenzeer de verspreiding van jouw content via de meest geschikte kanalen, of objectief advies bij de selectie van een platform waarmee je het meest efficiënt je content marketing strategie kan implementeren.
Kennis delen
The Write Mind fungeert als jouw unieke aanspreekpartner voor al je content marketing vragen en noden. The Write Mind werkt nauw met je samen om vorm te geven aan jouw plan, en overlegt ook met je klanten zodat écht sterke content kan worden gebouwd. En uiteraard gebeurt dat in volle discretie.
Maar bovenal wordt er van uitgegaan dat, naarmate je met content marketing successen begint te boeken, je ook binnen jouw bedrijf kennis daaromtrent wil opbouwen en verankeren. Daarom wordt van meet af aan bekeken jouw medewerkers optimaal kunnen betrokken worden in dit verhaal, en wordt actief gewerkt aan overdracht van kennis tijdens het samenwerkingstraject.