STERKE B2B CONTENT MARKETING VOOR TECHNOLOGIEBEDRIJVEN

The Write Mind is gegroeid vanuit de ervaring dat goed geschreven verhalen met een sterke inhoud de kern zijn van succesvolle B2B content marketing voor technologiebedrijven. Managers en ondernemers zijn immers steeds op zoek naar informatieve verhalen die geloofwaardige en relevante feiten en getallen aanbrengen.

Jij begrijpt natuurlijk als geen ander hoe jouw klanten sneller meer toegevoegde waarde creëren met behulp van je producten of diensten. Maar ben je ook het best geplaatst om dat in een goed geschreven verhaal om te zetten?  En hoe zet je zo een verhaal het best in om jouw prospecten en klanten te bereiken? Moet je daarbij helemaal online gaan, of is voor gedrukte content nog steeds een rol weggelegd? En welke rol kunnen digitale marketing technologieën spelen binnen jouw marketing strategie?

Dat zijn de vragen waarbij The Write Mind jou kan helpen. Vanuit een stevige B2B content marketing ervaring binnen de technologiesector maakt The Write Mind de vertaalslag tussen de complexiteit van nieuwe technologieën en hun zakelijke relevantie.  Daarbij wordt er heel nauw met jou samengewerkt, niet enkel om een content marketing strategie op maat van je bedrijf uit te werken maar ook om er concreet invulling aan te geven.


The Write Mind wordt gedragen door Luc Meulewaeter, ingenieur & content marketeer.

Luc Meulewaeter

Op basis van 25+ jaar ervaring binnen diverse hoogtechnologische bedrijven in Vlaanderen (zoals LMS International, BuildSoft en Noesis Solutions), heb ik een sterke voeling opgebouwd met de impact van nieuwe technologieën op het bedrijfsleven. En met de absolute noodzaak om daarover op een heldere en aansprekende manier te communiceren naar de markt binnen het kader van een wel doordachte B2B content marketing strategie.
Met een bijkomende achtergrond als lesgever in het hoger onderwijs, maak ik heel graag gebruik van mijn didactische en redactionele kwaliteiten om technische complexiteit geloofwaardig te vertalen naar relevante content op maat van je doelgroep, en om kennis over te dragen naar de medewerkers binnen jouw onderneming.

Luc MeulewaeterOver The Write Mind